fbpx

Control Date Personale

Bun venit „Calatorule Imperial” în Centrul de Informare si Control Date Personale privind prelucrarea datelor personale, de la imperialsmtravel.ro. Înainte de a continua navigarea pe site-ul www.imperialsmtravel.ro, va rugam sa citiți termenii si condițiile privind Regulamentul General privind Protecția datelor cu Caracter Personal.

Iată despre ce discutam in acest document. Pe scurt, îți spunem ce date folosim, în ce scopuri și pentru câtă vreme, cine are acces la ele și alte astfel de lucruri:

 

Setările de confidențialitate

Name Description Enable ?
Cookie Utilizăm modulele cookie pentru a oferi o experiență personalizată utilizatorilor noștri.
Facebook Pixel Servicii terțe pentru gestionarea activităților de publicitate legate de resursă prin Facebook
Google Analytics Folosit pentru statistici agregate pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului cu privire la resurse.

Politica de confidențialitate

Este normal și chiar recomandat sa acordați o atenție deosebita modului in care datele dvs. personale, sunt colectate, utilizate si distribuite.

Politica pentru protecția datelor cu caracter personal, denumita în continuare “Politica” a fost special creata pentru a va ajuta sa înțelegeți practicile si condițiile in care SC. IMPERIAL SM TRAVEL SRL cu sediul în Piatra Neamt, str. Orhei, nr. 9 colectează, utilizează si stochează datele dvs. personale denumite în continuare “Date”

In acest document veți găsi diferite date pe care le putem colecta sau pe care ni le puteți furniza cand accesati si / sau utilizati „Website-ul”  imperialsmtravel.ro.

Politica se aplica Datelor colectate din următoarele surse:

ü Site-ul wwww.imperialsmtravel.ro

ü Transmiterea datelor prin sectiunea “Newsletter“ , ”contact”, etc

ü Completare formularului de contact aflat sa secțiunea ”oferta”. ”reclamatii”, etc

Citiți cu atenție Politica pentru a intelege in mod clar practicile noastre privind prelucrarea datelor dvs. Retineti ca trebuie sa fiti de acord cu aceasta politica pentru a vizualiza si / sau utiliza site-ul nostru.

Daca nu sunteți de acord cu Politica noastră de Protectie a datelor cu Caracter  Personal , va adresam rugămintea de a nu utiliza site-ul nostru.

Sunteți responsabil de a va asigura ca toate datele furnizate către SC. Imperial SM Travel SRL sunt complete, corecte si actualizate.

  1. Ce date colectam?

 

  • Adresa dvs. de email trebuie sa fie furnizata daca doriți sa comunicați cu SC. Imperial SM Travel SRL  prin formularele de contact si / sau sa primiți ofertele noastre;
  • Datele referitoare la identitatea dvs., cum ar fi numele dvs., prenumele, adresa de e-mail sau numărul de telefon pot fi solicitate in formularele de colectare a detaliilor;
  • Date referitoare la navigare: date referitoare la modul in care utilizați site-urile web, inclusiv: adresa IP, browserul utilizat, durata de navigare, istoricul căutărilor, sistemul de operare utilizat, limba si paginile vizualizate;
  • Date despre vizitele dvs. pe site-ul nostru, inclusiv date despre trafic, fișiere de jurnal si alte date sau resurse de comunicare utilizate de dvs. atunci când accesați site-urile noastre;

 

  1. Cum sunt colectate Datele?

Datele colectate si modul de colectare a acestora variază in funcție de modul in care utilizați site-ul wwww.imperialsmtravel.ro

SC. Imperial SM Travel  SRL  colectează direct Datele pe care le introduceți in formularele de contact si / sau le comunicați atunci când ne contactați prin telefon.

SC. ImprialSM Travel SRL  colectează, de asemenea indirect, Datele dvs. prin cookie-uri si unelte de tracking (Google Analytics).

 

Politica privind cookie-urile, care a fost creata special pentru a va ajuta sa înțelegeți mai bine aceasta tehnologie si modul in care o utilizam pe site-ul nostru.

 

  1. De ce sunt colectate Datele?

Datele dvs. personale sunt colectate de SC. Imperial SM Travel  SRL  pentru:

–prelucrarea solicitărilor dumneavoastră (din formularul de contact), inclusiv pentru asistenta clienți.

– pentru a beneficia de caracteristici interactive ale site-ului (geolocatie).

– in scopuri statistice, pentru evaluarea gradului de satisfacție al clienților in raport cu serviciile SC. Imperial SM Travel  SRL .

– de marketing direct, respectiv informare prin mesaje transmise prin e-mail si/sau SMS cu privire la produse si servicii (inclusive noile produse si servicii ale SC. Imperial SM Travel  SRL ), promotii, concursuri, tombole sau orice alte actiuni de marketing desfasurate de catre SC. Imperial SM Travel  SRL  si de partenerii sai si administrare a bazei de date clienti (consumatori, numai in masura in care persoana vizata si-a exprimat acordul expres si neechivoc pentru prelucrarea e-mail-ului si/sau telefonului in acest scop).

Datele dvs. pot fi, de asemenea, colectate prin cookie-uri si trackeri, cu consimțământul dvs. atunci când este necesar, pentru:

Imbunatatirea experientei dvs. pe site-ul wwww.imperialsmtravel.ro, prin:

  • Permiterea site-ului nostru de recunoastere a terminalului folosit, economisind astfel furnizarea acelorasi informatii de mai multe ori pentru aceeasi activitate,
  • Analiza traficului si a datelor transmise de si pe site, pentru a contoriza numărul utilizatorilor, pentru  îmbunătățirea acestuia precum si pentru a ne asigura ca acest răspunde în timp util solicitărilor dvs.

Refuzul dumneavoastră de a furniza unele date ar putea duce la indisponibilitatea anumitor servicii.

 

  1. Cine proceseaza Datele?

Datele dvs. personale sunt procesate de urmatoarele categorii de personal din cadrul SC. IMPERIAL SM TRAVEL SRL  :

  • Administratorii site-ului wwww.imperialsmtravel.ro
  • Persoanele desemnate pentru preluarea solicitărilor transmise dvs. pe formularul de contact
  • Linkuri către terțe pagini web

Site-ul wwww. imperialsmtravel.ro poate contine legaturi catre diferite site-uri web, platforme și rețele sociale gestionate pe echipamente ale unor terte parti, de catre persoane si organizatii asupra carora SC. Imperial SM Travel SRL  nu are control.

Ca atare, in niciun caz nu putem fi trasi la raspundere pentru modul in care datele dvs. sunt stocate sau utilizate pe serverele tertelor parti.

Va recomandam sa citiți politica aplicabila privind protectia datelor cu caracter personal pentru fiecare site web terta parte pe care il accesati prin site-ul nostru pentru a intelege modul in care vor fi utilizate datele dvs.

  1. Pe ce perioada sunt stocate Datele dvs. personale?

SC. Imperial SM Travel SRL  stochează datele dvs. numai pentru perioada necesara pentru scopurile explicate la punctul 3.

Perioada de stocare si păstrare a datelor variază in funcție de natura si scopul pentru care au fost colectate, și totodată există anumite obligații legale ce prevăd perioada de păstrare a acestora.

Datele colectate prin intermediul formularelor de contact, prin telefon sau prin chat, vor fi stocate pana la cinci (5) ani de la data ultimului contact.

Datele colectate prin cookie-uri / trackere vor fi stocate timp de pana la șase (6) luni pentru cookie-urile care măsoară publicul nostru si pana la treisprezece (13) luni pentru alții.

După perioadele menționate mai sus, datele dvs. vor fi anonimizate și vor fi păstrate doar pentru scopuri statistice, accesul la acestea realizând-se controlat.

  1. Cum sunt protejate Datele dvs.?

Datele dvs. sunt stocate pe servere securizate protejate de firewall-uri si software antivirus.

Au fost implementate toate măsurile tehnice si organizatorice menite sa protejeze confidențialitatea, disponibilitatea și integritatea datelor dvs. împotriva oricărei accesări sau utilizări nepermise,  de utilizare, modificare, dezvăluire neautorizata sau pierderi accidentale.

Având in vedere caracteristicile mediului online, nu putem garanta securitatea optima a datelor transmise prin internet, însă vă asigurăm că facem tot posibilul pentru protecția datele, însă din păcate nu putem garanta securitatea absoluta a informațiilor trimise pe site-ul nostru, acestea realizând-se pe propriul risc.

  1. Care sunt drepturile dvs?

Conform prevederilor Regulamentului 679/2016 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE, SC. Imperial SM Travel SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati.

Totodata, conform acestei RGPD dvs. aveți urmatoarele drepturi:

  • dreptul de a solicita informatii despre modul in care se vor utiliza datele personale
  • dreptul de a avea acces la datele personale colectate
  • dreptul de a rectifica datele personale colectate
  • dreptul de a sterge datele personale colectate
  • dreptul de a restrictiona accesul la datele personale colectate
  • dreptul de portabilitate a datelor personale catre alt operator
  • dreptul de opozitie
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si profilare
  • dreptul de a te adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Regulamentul 679/2016.

 

  1. Ce înseamnă Consimțământ?

După completarea datelor in formularul de contact din secțiunea specifică, prin bifarea câmpului privind înțelegerea termenilor si condițiilor, declarați si acceptați necondiționat ca datele dvs. personale sa fie incluse in baza de date a site-ului imperialsmtravel.ro, si va dati acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopurile prevăzute mai sus la punctul 3.

 

  1. Ce ați luat la cunoștința prin citirea acestei Politici?

Prin citirea Politicii ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de rectificare, dreptul de stergere, dreptul de restrictionare, dreptul de portabilitate, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si profilare si dreptul de a va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Regulamentul  679/2016 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

 

  1. Pe cine trebuie sa contactati pentru a avea acces la datele dvs. personale colectate de SC. Imperial SM Travel  SRL ?

Pe baza unei solicitari scrise pe adresa de mail [email protected] , va puteti manifesta oricare din drepturile evidentiate de Regulamentul 679/2016 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

 

11. Care este timpul de raspuns pentru solicitarile dvs.?

Timpul de raspuns pentru solicitarea dumneavoastra este cuprins intre 30 si 90 zile, in functie de solicitarile primite.

 

12. Ce se intampla daca datele dvs. personale au fost compromise?

In cazul in care datele dvs. personale au fost compromise, de pe adresa specificata la punctul 10, veti fi informati in termen de maxm 72 ore, pentru a hotara care vor fi actiunile ulterioare.

  1. Pot fi transmise datele dvs. pesonale catre Justitie?

Informatiile dvs. cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

Daca doriti sa fiti informat despre datele dumneavoastra cu caracter personal,pe care le detinem, va rugam sa trimiteti un mail pe adresa [email protected] Solicitarea dvs. va fi procesata in termen de 30 zile.

Termeni și condiții

III. Drepturile şi obligaţiile Agenţiei
1. In cazul in care Agentia este nevoita sa modifice una dintre prevederile esentiale ale contractului, datorita unor evenimente care nu sunt sub controlul ei, are obligatia sa informeze Turistul cu cel putin 15 zile inaintea plecarii. 2. Agenția poate să modifice prețul contractului, în sensul majorării sau micşorării, după caz, numai dacă modificarea are loc ca urmare a variațiilor costurilor de la furnizorii de servicii cazare si /sau transport, ale redevențelor şi ale taxelor aferente, serviciilor de aterizare, debarcare / îmbarcare în porturi şi aeroporturi şi ale taxelor de turist ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.In situatia de supra rezervare (overbo- oking) a unui hotel, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropia- ta, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul; in cazul in care situatia de supra rezervare(overbooking) este anuntata turistului, sau reprezentantului acestuia, cu minim 3 zile inainte de data plecarii, clientul poate accepta varianta propusa sau poate anula calatoria fara penalizari, fara insa a avea dreptul de a cerere despagubiri suplimentare. 3. In cazul în care, după începerea călătoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute în contract nu este realizată sau Agenția constată că nu le va putea realiza, aceasta este obligată: a) să ofere turistului alternative corespunzătoare în vederea continuării călăto- servicii (dupa caz) si deasemenea trebuie sa i se confirme, in scris, preluarea rec 8. Turistul ajuns la destinatie este obligat sa sesizeze toate greselile si necon- cordantele fata de serviciile comandate imediat dupa constatarea lor, pe loc, in scris, atat reprezentantului local al Agentiei, cat si direct prestatorului local de lamatiilor. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare. In cazul in care Turistul nu poate face aceasta sesizare intr-o limba de circulatie internationala, o va face in limba romana si o va data, urmand ca reprezentantul local al Agentiei sa-i trimita acesteia documentul prin fax/e-mail, iar dupa traducere, Agentia il va trimite la reprezentantii sai locali, pentru a fi solutionat. 9. Majoritatea unitatilor de cazare au introdus (si au impus pe plan international) sistemul ca turistului sa i se solicite la check-in un card de credit (pe care pot bloca o anumita suma) sau o suma cash, ca o garantie de plata a serviciilor suplimentare neacoperite de voucher, ce pot fi achizitionate in unitatea respectiva (consumatie restaurant, room-service, servicii SPA, etc.). Turistul este obligat sa verifice cu atentie nota de plata inaintea semnarii acesteia si sa nu accepte sub nici o forma plata unor taxe si servicii deja specificate in voucher, orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in consideratie. Suma blocata pe acest card, ca si perioada in care se face deblocarea ei, depinde de politica unitatii de cazare respective, iar Agentia nu poate fi facuta in nici un fel responsabila de acest lucru.
riei turistice fără majorarea prețului,respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeaşi calitate şi cantitate; b) să restituie turistului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice; c) în cazul în care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure fără costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori în alt loc agreat de acesta şi, după caz despăgubirea pentru serviciile neprestate . 4. Agenția este răspunzătoare pentru buna executare a obligațiilor asumate prin contract, cu excepția următoarelor cazuri: a) cand neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor asumate prin contract se datorează turistului; b) cand neîndeplinirea obligațiilor se datorează unor cauze de forță majoră sau unor împrejurări pe care nici Agenția, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (modificări de orar sau de itinerar întârzieri în traficul mijloacelor de transport,etc) 5. Agenția are obligația să furnizeze în scris turistului,înaintea datei plecării,următoarele informații:a) orarele, locurile escale- lor şi legăturile, precum şi după caz, locul ce urmează să fie ocupat de turist în fiecare dintre mijloacele de transport incluse în contract; b) denumirea, sediul / adresa, numerele de telefon şi de fax ale reprezentanței locale a organizatorului şi / sau a detailistului ori în lipsa acesteia, un număr de apel de urgență care să îi permită contractarea organizatorului şi / sau a detailistului .Locurile in avion sunt desemnate aleatoriu si poate fi nespecificat intrucat check-inul se face automat.Locurile in autocar se desemneaza in functie de data inscrierii si a achitarii avansului pachetului turistic. c) pentru călătoriile minorilor neînsoțiți de părinți, informații care să permită părinților stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la V. Renunţări, penalizări, despăgubiri. 1. În cazul în care turistul renunță din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenției penalizări după cum urmează: a) 20 % din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face cu mai mult de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării; b) 50% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face in intervalul 16-30 de zile calendaristice înainte de data plecării; c) 100% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face într-un inter- val mai mic de 16 zile înainte de plecare sau pentru neprezentarea la program. Aceste penalizari se aplica in toate cazurile, cu exceptia celor in care programul valorificat / confirmat are propriile reguli de achitare, anulare, penalizare. In acest caz se aplica regulile speciale ale fiecarui program in parte. d) Pentru rezervarile cu early booking sumele incasate nu se restituie, nu se accepta anulari , modificari de nume si de perioada. 2. Pentru biletele de odihnă şi / sau de tratament cumpărate prin organizații sindicale, Agenția va face restituiri numai în baza cererilor de renunțare con- trasemnate şi ştampilate de reprezentantul organizației sindicale . 3. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reține toate taxele achitate de Agenție prestatorilor direcți, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia. 4. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în România şi autoritățile di n țara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu aceasta, turistul respectiv are obligația de a suporta toate aceste cheltuieli. locul cazării copilului. 5. Penalizările echivalente cu prețul contractului se aplică şi în cazul în care 6.Conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urma- toarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera . 7. Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este este cea atribuita oficial de catre ministerele de resort ale tarilor respective si ca atare, respecta normativele turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, dacă nu poate pleca în călătorie pentru că nu are actele în regulă sau dacă este întors de la graniță de către poliția de frontieră. 6. Turistul trebuie să depună în scris cererea de renunțare la pachetul de servicii turistice, cu număr de înregistrare la Agenția la care a achitat serviciile, în caz contrar, cerererea de renunțare nu este luată în considerare . 7. Agenția va acorda despăgubiri în funcție de gradul de nerespectarea a obligațiilor din contract. locale. Agentia nu poate fi facuta responsabila de standardele sau de atribuirea necorespunzatoare a numarului de stele
acestor clasificari VI. Reclamaţii 8. Distribuirea camerelor la hotel se face la receptie si orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre Turist direct la receptie, asistat dupa caz, fie de reprezentantul local al Agentiei, fie telefonic la numarul de urgente. 9. Specificatiile suplimentare mentionate de Turist (pat matrimonial, camere de fumatori/nefumatori, balcon, etc.), sunt mentionate in rezervare si pe vouchere, insa acestea depind de disponibilitatea din momentul in care se face check-in la hotel, iar acordarea lor nu poate fi garantata.
1. În cazul în care turistul este nemulțumit de serviciile turistice primite, acesta are obligația de a întocmi o sezizare în scris, clar şi explicit, cu privire la deficiențele constatate la fața locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat ce se va transmite prompt atat Agenției, cat şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului) inainte de terminarea programului. Reclamațiile făcute după terminarea sejurului nu pot fi identificate şi deci nu pot fi luate în considerare. 2. Atât Agenția, cat şi prestatorul de servicii turistice vor acționa imediat pentru soluționarea sesizării. In cazul în care sesizarea nu este soluționată sau este IV. Drepturile şi obligaţiile turistului 1.În cazul în care turistul nu poate să participe la călătoria turistică acesta poate să cesioneze contractul unei terțe persoane care îndeplineşte toate condițiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat cu obligația de a anunța în soluționată parțial, turistul va depune la sediul Agenției o reclamație în scris, în termen de maximum 30 zile calendaristice de la încheierea călătoriei. Agenția urmeaza ca, în termen de 30 zile calendaristice, să comunice turistului, in scris, raspunsul. scris Agenția cu cel puțin 5 zile înaintea datei de plecare. In acest caz Agenția reziliază contractul cu turistul care cesionează contractul şi încheie un alt con- tract cu noul turist. Pentru călătoriile individuale, care implica sau nu mijlocul de transport cu avionul, transferul poate fi efectuat numai dacă există posibilitatea transferării locului de zbor, sau daca sistemul de rezervari permite acest lucru (exemple de sisteme rezervari: Dertour, Amadeus, Tui, Neckerman, etc). Turistul VII. Asigurări medicale şi de bagaje
1. Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere şi/sau a sumelor achitate de el în cazul insolvabilității sau a falimentului Agenției la So- cietatea de Asigurare OMNIASIG, nr polita Seria I, nr.48096, Str. Aleea Alexandru, nr.51, sector 1, Bucuresti, tel : 021/ 405 7420, fax: 021/ 3114490. care cedează pachetul său de servicii, precum şi cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata prețului călătoriei şi a eventualelor costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări.
2. Asiguratorul are obligația de a plăti despăgubirea pe baza documentelor justificative, în condițiile prezentei polițe de asigurare; despăgubirea se face în moneda contractului de comercializare a serviciilor turistice. 2. În cazul sejururilor de odihnă şi / sau de tratament, turistul are obligatia să respecte programul de acordare a serviciilor în România, respectiv: în stațiunile de pe litoral, cazarea se va face la ora 18:00 a zileide intrare şi se termină la ora 12:00 a zilei înscrise pe voucher ori pe biletul de odihnă şi / sau de tratament; în stațiunile din țară, altele decat cele de pe litoral, cazarea se face începând cu ora 12:00 a zilei de intrare şi se termină cel tarziu la ora 12:00 a zilei următoare celei înscrise pe bilet. 3. În cazul în care plata de către turist a serviciilor contractate cu agenția de tu- rism a fost făcută în lei, despăgubirea se actualizează în funcție de rata inflației. 4. În cazul în care turistul solicită de la asigurat rambursarea sumelor achitate şi/ sau a cheltuielilor de repatriere, acesta trebuie să trimită documentele justifica- tive mentionate la punctul 5 către asigurat prin scrisoare recomandată cu con- firmare de primire. Turistul are obligația să păstreze fotocopii de pe respectivele documente justificative. Turistul poate solicita asiguratului rambursarea sumelor 3. În cazul în care prețurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, turistul poate rezilia contractul, având dreptul la rambursarea de către Agenție a sumelor plătite. achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data încheierii derulării pachetului de servicii turistice sau de la data repatrierii. 4. Turistul este obligat să comunice Agenției, în termen de 5 zile calendaristice de la primirea înştiințării prevăzute la cap.III pct.l, hotărârea sa de a opta pt: a) rezilierea contractului fără plata penalităților, sau b) acceptarea noilor condiții ale contractului. 5. Turistul are obligația de a notifica asiguratorului, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în legătură cu solicitarea adresată asiguratului privind rambursarea sumelor achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere, în termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data confirmării de primire prevăzute la pct. 4.1. În cazul în care turistul reziliază contractul intrucat preturile 3. stabilite in contract sunt majorate cu peste 10% sau Agenția anu- lează călătoria turistică înaintea datei de plecare, turistul are dreptul: a) să accepte la acelaşi preț un alt pachet de servicii turistice de calitate echiv- alentă sau superioară, propus de Agenție; b) să accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioară propus de Agenție, cu rambursarea imediată a diferenței de preț; c) să i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului . 4.2. În toate cazurile menționate turistul are dreptul să solicite Agenției şi o despăgubire pentru neîndeplinirea prevederilor contractului inițial, cu excepția cazurilor în care; a) anularea s-a făcut datorită nerealizării numărului minim de persoane menționat în contract, iar Agenția a informat turistul cu cel puțin 15 zile calendaristice premergătoare datei plecării. b) anularea s-a datorat unui caz de forță majoră (circumstanțe imprevizibile independente de voința celui care le invocă şi ale căror consecințe nu au putut fi evitate în ciuda oricăror eforturi depuse, în aceasta nefiind incluse suprarezervările, caz în care responsabilitatea revine companiei aeriene); c) anularea s-a făcut din vina turistului. 5. Turistul are dreptul să rezilieze în orice moment în tot sau în parte, contractul iar în cazul în care rezilierea îi este imputabilă, este obligat să despăgubească Agenția pentru prejudiciul creat acesteia, cu excepția cazurilor de forță majoră definite conform legii. Dacă turistul solicită schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricărora dintre servicii aceasta echivalează cu rezilierea con- tractului, cu aplicarea penalităților legale la momentul respectiv, şi încheierea unui nou contract. 6. Turistul este obligat să achite la recepția unității hoteliere taxa de stațiune, taxa de salubrizare, precum şi alte taxe locale, fără a putea pretinde despăgubiri sau returnarea sumelor de la Agenție. 7. Turistul este obligat să prezinte la recepția unității hoteliere actele sale de identitate precum şi documentul de călătorie eliberat (voucher, bilet de odihnă şi / sau de tratament), în vederea acordării serviciilor turistice.
11. Prin semnarea prezentului contract, turistul/pelerinul îşi dă acordul asupra condițiilor de asigurare şi semnează că a primit un exemplar al broşurii Mondial Assistance cu privire la condițiile generale ale asigurărilor. VIII. Documentele ce constituie anexă la contract sunt: voucherul, biletul de odihnă/tratament, biletul de excursie, bonul de comanda, după caz, în cazul acțiunilor turistice.
IX. Dispoziţii finale 1. Prezentul contract a fost încheiat în doua exemplare câte unul pentru fiecare parte. 2. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face în con- formitate cu prevederile prezentului contract si cu respectarea pre- vederilor Ordonantei Guvernului nr. 107 /1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, REPUBLICATA. 3. Contractul poate fi prezentat si sub forma unui catalog, pliant sau alt înscris, daca turistul este informat despre aceasta si daca documentul contine infor- matiile prevazute de art. 12 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 107 /1999, REPUBLICATA. 4. Agentia nu raspunde în cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu. 5. Conform reglementarilor în vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urma- toarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor, sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat, adultul care-i insoteste, în cazul in care aces- ta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera. 6. Conducatorul de grup isi rezerva dreptul de a modifica programul în functie de anumite situatii obiective ce pot interveni in timpul excursiei. 7. Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare din program este cea atribuita de oficialitatile de resort din tarile ce vor fi vizitate conform standardelor proprii; 8. Distributia camerelor la hotel se face de catre receptia acestuia; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup. 9. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif etc.); in momentul sosirii la hotel solici- tati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor. 10. Agentia nu se obliga sa gaseasca partaj persoanelor care calatoresc singure. 11. Asezarea in autocar se face începând cu bancheta a doua, in ordinea inscrie- rilor, cu 24/h inainte de plecarea in pelerinaj. 12. Îmbarcarea si debarcarea pelerinilor se face numai din locul de unde turistul/pelerinul a fost imbarcat pentru plecarea in pelerinaj.
X.Consimtamantul turistului pentru transmiterea datelor Cine suntem? Denumirea societații care vă solicită consimțâmantul pentru utilizarea datelor dumneavoastră, în scopurile rezervarilor, este: S.C. IMPERIAL SM TRAVEL . S.R.L. Str. Vasile Conta, Nr.8, Bloc O 6, Scara B, Etaj 1, Ap.2, Piatra-Neamt, Jud.Neamt. Datele dumneavoastră vor fi folosite exclusiv în scopul efectuării: rezervării de cazare / transport / închiriere mașină / transferurui terestre Ce vom face cu datele dumneavoastră? Datele dumneavoastră vor fi transmise către agenția de turism S.C. IMPERIAL SM TRAVEL S.R.L. și furnizorilor de servicii aferente scopurilor menționate mai sus. De asemenea, S.C. IMPERIAL SM TRAVEL S.R.L. poate furniza datele dumneav- oastră cu caracter personal altor companii afiliate sau cu care se află în relații de parteneriat, dar numai în scopurile specificate aici. Datele dumneavoastră ar mai putea fi transmise organelor de poliție, parchet, instanțe judecătorești sau altor instituții care exercită autoritatea de stat, în măsura în care au atribuții legale în sensul primirii unor astfel de date și în strictă concordanță cu preved- erile legale aplicabile. Datele dumneavoastră nu vor face obiectul unui proces decizional individual automatizat care să producă efecte juridice asupra dumneavoastră.
Transfer internațional de date Dacă este necesar pentru realizarea scopurilor specificate aici, datele dumneavoastră pot fi transmise și unor furnizori de ser- vicii localizați în afara Spațiului Economic European și prin urmare în afara ariei de aplicabilitate a Regulamentului EU 679/2016 cu privire la protecția datelor cu caracter personal. Astfel de transferuri vor fi efectuate, doar pentru scopurile specificate în acest formular, însă posibil în lipsa unei decizii privind caracterul adecvat al nivelului de protecție și a unor garanții adecvate. În situațiile în care este posibil, vor fi solicitate furnizorilor de servicii localizați în afara Spațiului Economic European și angajamente de păstrare a confidențialității și protecție a datelor, dar fără a exista vreo certitudine cu privire la însușirea acestor angaja- mente de către aceștia. Vă rugăm să aveți în vedere că, prin citirea si/sau semnarea unui consimțământ, cand veti face o rezervare la una din agentiile S.C. IMPERIAL SM TRAVEL S.R.L., sau pe website-ul www.imperialsmtravel.ro vă exprimați și acordul expres cu privire la transmiterea și prelucrarea datelor dumneavoastră în afara Spațiului Economic European, în condițiile specificate în acest document.
Retragerea consimțământului Vă puteți retrage consimțământul oricând, adresându-vă în scris către noi, la adresa noastră indicată în acest document, la adresa de email: [email protected]
Durata de păstrare a datelor dumneavoastra. Vom pastră datele dumneavoastră timp de 2 ani de la data furnizării lor către noi.
6. Documentele justificative constau în principal în:a) contractul de comercial- izare a pachetului de servicii turistice; b) confirmările de primire precizate la pct. 3 si 4; c) fotocopiile de pe documentele de plată a avansului (chitanțe, or- dine de plată etc.), în cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de turist; d) fotocopiile de pe documentele de transport şi cazare, în cazul cererilor de rambursare a cheltuielilor de repatriere. 7. Prin plata despăgubirii şi în limita acesteia asigurătorul se subrogă în toate Drepturile dumneavoastră
Aveți dreptul legal de acces la datele pe care ni le furnizați, precum și dreptul de a ne solicita rectificarea acestora sau restricționarea prelucrării. De asemenea, aveți dreptul legal de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră, precum și dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea au- tomată, inclusiv crearea de profiluri. Aveți dreptul legal la portabilitatea datelor și dreptul legal de a ne solicita ștergerea acestora. drepturile turistului împotriva asiguratului şi este mandatat să folosească toate mijloacele legale pentru executarea silită a asiguratului. 8. Asigurătorul are dreptul de a suspenda prezenta poliță de asigurare în oricare dintre următoarele cazuri: – suspendarea de către autoritatea competentă a licenței de turism aferente asiguratului; – nerespectarea obligațiilor asumate de asigurat prin prezenta poliță de asigurare.Asigurătorul este răspunzător în continuare exclusiv pentru contractele de comercializare a pachetelor de servicii turistice încheiate înainte de data suspendării. Facultativ, turistul are Dreptul de a vă plânge
Dacă aveți vreo nemulțumire cu privire la utilizarea de către noi a datelor dumneavoastră, pe care noi nu am putut-o soluționa, vă puteți adresa Autorității Naționale pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, conform instrucțiunilor aflate pe website-ul acestei instituții www.dataprotection.ro, sau direct la adresa acesteia: Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal posibilitatea încheierii unui contract de asigurare, care să acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistență care să acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boală sau deces, ori a unui contract de asigurare pentru bagaje.
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod poștal 010336 București, România
9. Facultativ, turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare medicala si de bagaj (care acopera accidente sau îmbolnaviri imprevizibile şi asigurarea de bagaj standard), în baza condițiilor de asigurare, in afara politelor Am citit și am înțeles informațiile furnizate în acest document și sunt de acord cu prelucrarea datelor mele așa cum se specifică în acesta. de asigurare oferite de agentie. 10. Pentru pachetele de pelerinaj care au incluse in desfasurarea programului asigurare de calatorie ,aceasta asigurare se încheie turistilor si este asigurare de tip CLASIC* şi este încheiată la Mondial Assistance Asigurari de calatorie şi acoperă costuri de spitalizare, costuri suplimentare, asigurarea bagajelor de calatorie, accident, asigurarea de raspundere civila private pentru calatorii evenimente de tip CLASIC* conform brosurii Mondial Assistance Asigurari de calatorie.

Anulare / Returnarea banilor

Anularea comenzii / rezervării:
+ Anularea unei comenzi / rezervari se efectueaza doar prin notificarea in SCRIS, pe email, transmisa agentului care a preluat comanda / rezervarea.
+ Conditiile de anulare sunt cele prevazute in contractul cadru. In urma notificarii in scris pentru anulare, agentul va fi cel care va preciza / informa clientul asupra conditiilor / penalizarilor in cazul anularii.
Returnarea banilor:
In cazul in care, dupa plata integral sau a unui avans din totalul sumei, furnizorul nu mai confirma disponibilitatea camerelor, aveti urmatoarele optiuni:
+ solicitati agentului care se ocupa de comanda variante alternative de cazare
+ transmiteti agentului dvs contul bancar, moneda contului si titularul acelui cont, in scris, pe email pentru rambursarea sumelor achitate.
Demersurile de rambursare se vor efectua in ziua in care ne transmiteti contul bancar, insa marja este de 48 h zile lucratoare.

Dreptul de a fi uitat

Solicitați arhivă de date

27526728